Slot

5 juli 2015 - Hengelo, Nederland

Onze reis naar Rome vice versa zit er op, na 4610 km. per fiets en 8 km. per shuttle bus. We zijn weer thuis een hele ervaring rijker. We hebben gefietst door prachtige gebieden, veel mensen ontmoet en mee gesproken, collega fietsers, mensen op de campings, maar ook mensen onderweg die ons aanspraken. We hebben alle weertypes meegemaakt, vorst, sneeuw, regen, hagel, hitte in Italie en tenslotte die in Nederland. En natuurlijk achteraf valt alles mee maar we hadden ook wel dagen dat we voor ons ieder gedacht hebben waar zijn we aan begonnen. Maar de postieve reacties van onderweg en die van de blog volgers gaven ons weer voldoende energie, waarvoor onze dank.

Zonder iemand tekort te doen willen we in het bijzonder Harry en Annie bedanken die ruim 8 weken op ons huis hebben gepast.

We laten nu deze reis rustig bezinken, en als er een volgende lange fietsreis komt, waar ook naar toe, houden we u op de hoogte.

Groeten van Greetje en Marinus

1. Herman brand:
    5 juli 2015
    Bedankt voor de mooie verhalen
    Welkom thuis
    Knappe prestatie
  2. Ans en Roelof:
    Goed Gedaan

We blijven het een superprestatie vinden. En mocht je op een volgende tocht in de buurt zijn? Ons huis staat open.

Groeten uit Nijmegen
  3. Jeroen:
    Thumbs up.
  4. Erik:
    5 juli 2015
    Goed dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Er is vast wel weer een nieuw avontuur. Ik heb genoten van jullie reis verslagen
    groet. Erik
  5. Marjan:
    5 juli 2015
    Greetje als je bijgekomen gaan we blauwe engelen. Ik wil alles horen
    knap hoor samen
  6. Nanny en Jan:
    5 juli 2015
    Heel erg knap en we zijn supertrots op jullie. Wij hebben ook erg genoten van jullie verhalen en zijn benieuwd waar een volgende reis naar toe zal gaan. Want die komt er vast, nu nog niet maar over een poosje.
  7. Geralda:
    5 juli 2015
    Fantastisch! Een topprestatie. Terugkomst goed getimed. Met de Tour de France kunnen jullie met de benen op tafel lekker afkicken. Groet Geralda
  8. Eva:
    5 juli 2015
    Super gedaan. Ik doe het jullie niet na. Knappe prestatie!
  9. Jaap en Carla:
    Bikkels zijn jullie!
    Goed gedaan!
    Beetje afkickverschijnselen misschien?
    Zouden we ons voor kunnen stellen!
    Ga jullie goed!!!
    Groet Jaap en Carla
  10. Joke kok:
    6 juli 2015
    Fijn dat jullie weer thuis zijn.super gedaan.geweldig
  11. Iris:
    6 juli 2015
    WOWIE Knap gedaan Marinus en Greetje. Helemaal geweldig dit. Vond het super leuk jullie te volgen.

En marinus binnenkort maar ff koffie op de zaak.

Groetjes Iris en de rest van supply
  12. Gerard Wolsink:
    Marinus en Greetje,
    Een ontzettende knappe prestatie hebben jullie geleverd.
    Bedankt dat ik jullie reis mocht volgen, ik heb er zeer van genoten. nu lekker bijkomen.

Groet, Gerard
  13. Herma:
    Hoi Greetje en Marinus

Fijn dat jullie weer thuis zijn,een geweldige prestatie super gedaan en nu maar lekker uitrusten

Groetjes Herma
  14. Erik en Marjo:
    6 juli 2015
    Tjonge, wat goed van jullie. We hebben respect voor jullie doorzettingsvermogen. Eerlijk gezegd had ik de laatste etappe (na alle toscaneheuvels) echt een beetje genoeg van al die klimmetjes. En jullie draaiden gewoon weer om en gingen weer de uitdaging van de passen aan! Nu maar weer afkicken. Wij zijn inmiddels al weer een week aan het werk. Hartelijke groet van Marjo en Erik uit Diepenheim
  15. Antoinet:
    8 juli 2015
    Welkom thuis. Gefeliciteerd een geweldige prestatie. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Tot gauw. Lieve groet, Antoinet
  16. Sven:
    17 juli 2015
    Wat een fantastische prestatie en ook een hele mooie reis die jullie achter de rug hebben. Een herinnering om nooit weer te vergeten. Het was erg leuk om jullie via deze website te kunnen volgen. Welkom thuis!
  17. Jaap Dijsselhof:
    20 juli 2015
    Beste Greetje en Marinus,
    Ik overweeg om ook een Coleman Caucasus 3 te kopen. En ook wij hebben Helinox stoeltjes. Op een van jullie foto's staat een stoeltje in de voortent afgebeeld.
    Is het mogelijk om als het een beetje regent met z'n tweeën in de voortent te zitten om een boek te lezen?
    Wat is jullie algemene ervaring met de tent?
    Alvast bedankt voor jullie reactie!
    Met vriendelijke groet,
    Jaap Dijsselhof