Dag 31 : Massa Martena - Narni (Testaccio)

6 juni 2015 - Narni, Italië

Vannacht uitstekend geslapen en om 8 uur vertrokken voor de korte tocht naar Narni. Maar er waren veel forse stijgingen en de temperatuur liep al snel op naar ca. 34 °C.
De omgeving waar we door fietsten wax weer prachtig, alleen merk je nu dat je dichter bij Rome komt, het auto verkeer wordt steeds meer en de rustige weggetjes steeds minder. Om 13.30 bereikten we weer na een klim de camping voor vannacht. En na het opzetten van de tent zijn we naar het zwembad gegaan dat vandaag geopend is.
Op het moment dat ik dit schrijf horen we in de ferte het gerommel van een naderende onweersbui. Latdn we hopen dat we er niet al teveel van mee krijgen.

Statistiek :
Afgelegde afstand : 40 km.
Aantal gefietste uren : 3 uur en 15 minuten
Gemiddelde snelheid : 12,2 km. / uur
Totaal afgelegde afstand : 2243 km.
Rest afstand naar Rome : 122 km.

1. Frank:
    Hoi Marinus & Greetje,

Doel komt steeds dichterbij.
    Nog even, net zo iets als het aftellen van de dagen.
    Ik nog 206 :)
  2. Astrid:
    6 juni 2015
    Succes met de laatste kilometers, knap hoor!
  3. Jaap en Carla:
    6 juni 2015
    Oei... echt de laatste loodjes! Nog 2 dagen fietsen?
    Succes!!!
    Vanuit Zoetermeer leef ik met jullie mee!
  4. Jan en Thea de Lange:
    7 juni 2015
    Och het is warm.jullie zijn in Italië en in juni kan het daar lekker heet zijn. Maar beter toch dan slecht weer met regen.
    Nog twee etappes en je bent er. Hannibal ging zo'n 2000 jaar geleden jullie voor. Gaan jullie nog op audiëntie bij de paus?
    Doe hem de hartelijke groeten van ons. Succes met de laatste loodjes. Thea en Jan .
  5. Herma:
    7 juni 2015
    Wat goed en nu op naar de paus veel succes met het laatste stuk van jullie geweldige prestatie
    groetjes Herma