11 juni 2015 - Terug naar Huis

11 juni 2015 - Fiano Romano, Italië

Beste volgers,

Allereerst willen wij jullie bedanken voor alle felicitaties die we hebben mogen ontvangen voor het bereiken van ons fietsdoel Rome!
Maar ook voor alle bemoedigende berichtjes tijdens de reis.
Na 3 dagen Rome hebben we het wel gezien er is in ca 10 jaar, toen waren we er voor het laatst, veel veranderd. En niet allemaal ten goede.
We zijn er niet in geslaagd om een treinreis vanuit Rome te boeken dus hebben we besloten om onze fietsen om te draaien richting het noorden en zijn vandaag op pad gegaan. Het plan is nu om tot Trento te fietsen en daar te proberen een trein naar Insbruck of Bregenz te krijgen waar de fietsen in mee kunnen.
Vandaaruit willen we dan naar huis fietsen.

We zullen jullie niet meer dagelijks, maar wel met enige regelmaat op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Groeten vanuit Fiano Romano

Greetje en Marinus
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rob en Aafke:
    11 juni 2015
    Succes, zie uit naar nieuwe verhalen :) rustig aan en geniet groetjes uit warme hengelo,
  2. Aafke en Rob:
    Kanjers!
  3. Herman brand:
    11 juni 2015
    Gefeliciteerd met het bereiken van Rome
    Een knappe prestatie
    Ik vind het tof dat jullie ook terug fietsen
    Geniet van de mooie omgeving Doei
  4. Jaap en Carla:
    Wat een moed!!
    Geweldig!
    Heel veel succes tijdens de terugreis!
  5. Annet Krabbenbos:
    Goede reis terug!!
  6. Ans en Roelof:
    11 juni 2015
    Geniet van jullie terugreis en neem de tijd .
  7. Nanny en Jan:
    11 juni 2015
    Keigaaf zeg! Echte bikkels zijn jullie. En Rome is echt heel mooi, maar het lijkt me heel druk als je zolang door de natuur hebt gefietst. Veel plezier en succes op de thuisreis. Wij kijken uit naar jullie berichtjes.
    Groetjes Jan en Nanny
  8. Harrie V.:
    12 juni 2015
    Hallo Greet en Marinus,
    Gefeliciteerd met jullie uitzondelijke prestatie.
    Veel plezier op de terugrijs en doe maar kalm aan we houden het hier nog wel een tijdje.
    groetjes Harrie
  9. Frank:
    12 juni 2015
    Hoi Greetje & Marinus :),

Heb je je doel bereikt en dan .....
    De fietstocht heeft jullie dus goed gedaan, maak ik maar op uit het bericht. En blijkbaar nog voldoende energie om grotendeels de terugweg per fiets te gaan doen.
    Knap en we zijn heel benieuwd naar jullie reiservaring. Gaan jullie min of meer dan dezelfde route terug of kiezen jullie een andere?
    Nou viel plezier, geniet ervan en tot het volgende bericht.
  10. Herma:
    14 juni 2015
    Hoi Greetje en Marinus

H s goed van jullie, om weer een stuk terug te fietsen we nemen ons petje af het is geweldig goede reis
    Groetjes Herma
  11. Iris:
    15 juni 2015
    Succes toppers.....
  12. Ellen:
    15 juni 2015
    Hoi Greetje en Marinus,

Wat een super reis hebben jullie gemaakt, leuk om alle verhalen op deze manier te lezen! Gefeliciteerd nog met het halen van het doel en succes met de terugreis!

Groetjes Ellen