Dag 12 ( 18 mei 2015 ) Neuhuis - Feldkirch Oostenrijk

18 mei 2015 - Feldkirch, Oostenrijk

Vanmorgen met prachtig weer vertrokken uit Neuhuis richting Bregenz in Oostenrijk. Na een paar kilometer kwamen we al aan het dwalen doordat een straat met een lengte van 500 mtr. opgebroken was en er geen omleiding was aangegeven. Dankzij een paar aardige Nordic walkers en 6 km. omrijden kwamen we weer op de juiste route.
Waar ik promt onderuitging met de fiets doordat ik met de achtertas een heg raakte. Op een paar zere schouders na is er geen schade. Verder afdalend bereikten we uiteindelijk de bekende plaatsen aan de Bodensee zoals Wasserburg, Lindau en Bregenz. Hier besloten we om nog een paar kilometers van de volgende route te doen en zijn we tot Feldkirch gefietst. De Alpen lijken nu nog heel vriendelijk, maar de zware etappe dagen komen eraan als we de Arlbergpas en de Reschenpas over moeten.

Statistiek
Afgelegde afstand : 92 km.
Totaal gefietste uren : 5 uur en 22 minuten
Gemiddelde snelheid : 17,2 kilometer / uur
Totaal afgelegde afstand : 1085 km.

MEDEDELING

Voor diegene met wie is afgesproken hoe we te bereiken zijn: Het Duitse telefoonnummer is vervallen! Dus alleen het 06 nummer bellen.

1. Herman brand:
    geweldig van jullie
    Veel succes met de bergetappes
    groeten Herman
  2. Ans en Roelof:
    18 mei 2015
    Hopelijk valt de schouder mee. Je ziet maar een ongelukje zit in een klein hoekje. Kijk dus goed uit en neem niet te veel risico. We willen jullie heel terug zien . Bij feldkirch ben ik ook al eens geweest . Kamperen . Ook toen was het daar vlak ( zo dicht bij de Rijn ) en zag je de bergen vlakbij. . Nu er maar overheen!
    Succes de komende dagen en we kijken uit naar het volgende verslag.
    Groeten uit nijmegen
  3. Eva:
    Hey Greetje en Marinus,
    Super zoals jullie gaan. Leuk om te zien en te lezen waar jullie zijn. Ik wens jullie heel veel succes met de komende bergetappes. Groeten Eva
  4. Astrid:
    Heel leuk om jullie zo te volgen. Succes in de Alpen! Groetjes uit Hengelo
  5. Aafke en Rob:
    Hoi Greetje en Marinus,
    Hoop dat je niet te veel last van je schouders hebt.
    Misschien morgen wat extra spierpijn dus wees alert met deze passen in het vooruitzicht.
    Ik zie dat nu het serieuze werk begint, zeg maar de grote jongens komen eraan.
    We lezen in het volgende reisverslag hoe dit gaat.
    We zien er naar uit.
    Heel veel succes maar ook veel plezier.
    Groeten Aafke en Rob.
  6. Frank:
    19 mei 2015
    Great job!!!!

Hebben jullie ook een beetje getraind op de bergen?
    Achter de top ligt ook weer een punt waar het naar beneden gaat, heel veel sterkte en ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Frank
  7. Harrie V.:
    19 mei 2015
    Goed zo, ga zo door, Maar wel op de fiets blijven zitten Marinus Veel kracht voor de komende etappes!
    Groeten Harrie en Annie