Verslag terugreis 4

30 juni 2015 - Remagen, Duitsland

25 juni 2015 Rustdag in Neuhaus

26 juni 2015 Neuhaus - Tubbingen ( 136 km. )
Vanmorgen vertrokken met mooi weer, alles ging snel en we waren om 11.30 al in Sigmaringen, het eind van de etappe. Dus besloten we er nog een etappe bij te doen.
We gingen er vanuit dat de laatste 20 km. in zijn geheel dalend was, maar dat viel tegen. Zodoende kwamen we relatief laat op de camping in Tubbingen aan.

27 juni 2015 Tubingen - Forst ( 125 km. )
Voor vandaag waren er 2 etappes gepland omdat er nergens verder een camping was dan op het eind van etappe 2.
Tijdens de tocht werden we verrast door diverse onweersbuien, waarvan de laatste met veel en grote hagelstenen en geen plaats om te schuilen.
Door en door nat kwamen we op de camping aan, maar gelukkig werd het snel droog.

28 juni 2015 Forst - Leerheim ( 129 km. )
Opgestaan m et mooi weer en een voorspoedige trip tot Worms. Daar werden we geconfronteerd met een omlriding vanwege een triathlon. Hoe we ook reden, zelfs met behulp vsn de GPS kwamen we er niet uit. Diverse mensen van de route beveiliging gevraagd maar die gaven ons steeds verschillende richtingen om het parcours te omzeilen, Uiteindelijk een groepje politie agenten gevraagd, uitgelegd dat we richting Nierstein moesten. Daarop melde zich een agent van de fietspolitie die zei, ik breng ze wel even in de richting. 10 kilometer is hij met ons meegereden en ons weer op de juiste weg gebracht. Zo zie je maar weer: De politie is je beste vriend.

29 juni 2015 Leerheim - Oberwesel ( 83 km. )
Vanmorgen op tijd vertrokken om weer richting de Rijn te gaan. Door het heuvelige landschap gereden en nog enige tijd met 2 heren die ons aanspraken over de reis gesproken.

30 juni 2015 Oberwesel - Remagen ( 93 km. )
Een prachtige tocht langs de Rijn vandaag, met een strak blauwe lucht en een lichte tegenwind. We merken nu dat de finish nadert en beginnen de dagen af te tellen.
De verwachting is dat we zaterdag of zondag weer in Hengelo arriveren.
Morgen gaan we naar Julich donderdag naar Roermond vrijdag naar Nijmegen en dan zaterdag of zondag naar Hengelo.

Nog te fietsen afstand tot Hengelo 400 km.

1. Ans en Roelof:
    30 juni 2015
    De laatste loodjes en de politie is dus toch je grootte vriend.
    Tot vrijdag
  2. Annet Krabbenbos:
    30 juni 2015
    Succes met de laatste loodjes. Nog even een nieuwtje, de sloop van TWK is begonnen!! Zal de foto`s proberen te mailen, heb er 3 gemaakt.
  3. Rob en Aafke:
    30 juni 2015
    Wat goed van jullie , en wat een uithouding . Petje af. Zal straks wel wennen zijn om weer in een huis te wonen. Jullie komen met een tropisch klimaat terug. Dus alvast gewaarschuwd . Succes nog met de laatste etappes . We zien jullie gauw. Groetjes van ons.
  4. Herman brand:
    30 juni 2015
    Het eind is in zicht, het wordt warm de komende dagen neem voldoende water mee
    Succes
  5. Marjan:
    30 juni 2015
    Welkom welkom, we moeten maar gauw gaan blauwe engelen samen met toinetje
  6. Joke kok:
    1 juli 2015
    Heel heel knap van jullie

Petje af en nog heel veel succes.tot volgende week.groetjes.
  7. Oud collega's incasso:
    1 juli 2015
    Petje af hoor, knappe prestatie.

Doe het jullie niet na.

Groeten
    De Collega's Incasso
    Welbions
  8. Frank:
    Hoi Marinus & Greetje,

Dus jullie hebben het mooie deel langs de Rijn alweer achter jullie liggen. En zo naar de km per dag te kijken ruiken jullie de stal, nog 400 km. Het is wat. Heen fietsen okay, maar dan ook nog terug. EEN PRESTATIE. Lukt fietsen met een hitte golf waarbij de temperaturen behoorlijk boven de 30 graden zit?
    GENIET!
  9. Jaap en Carla:
    1 juli 2015
    Wat een afstanden fietsen jullie soms per dag!! Super!
    Succes met de laatste loodjes !!
  10. Jan en Thea de Lange:
    2 juli 2015
    Greetje en Marinus, de stal Hengelo is in zicht. Veel fietsplezier en jullie komen er wel. Gr. Jan en Thea.
  11. Nanny en Jan:
    2 juli 2015
    wauw!
  12. Annie:
    4 juli 2015
    Marinus en greetje de vlag hangt uit mocht je de weg niet meer weten. grapje. Welkom thuis .Rust lekker uit en geniet van wat jullie allemaal mee hebt gemaakt Dit neemt jullie niemand meer af.Diepe buiging voor jullie Gr Harry en Annie