Weer een stapje in de richting

14 april 2015 - Hengelo, Nederland

Van afgelopen donderdag tot maandag hebben we ter voorbereiding en oefening ca. 300 km. gefietst. De eerste dag via een omweg naar ons buitenverblijf in Uelsen.

Onze caravan in Uelsen De andere dagen tochten in de omgeving van Uelsen gemaakt o.a. naar Tubbergen, Hardenberg, Ootmarsum, Nordhorn.

Vandaag hebben we de paklijst weer eens bekeken, de tassen ingepakt en het gewicht per tas in kaart gebracht.

We komen nog steeds aan een totaal gewicht van 46 kg. bagage. Verder hebben we de tent opgezet, wat tenslotte geoefend moest worden.

1. Annet Krabbenbos:
    14 april 2015
    Daar waren jullie dus de afgelopen dagen, op de fiets!!
  2. Rob en Aafke:
    14 april 2015
    Vond ook al erg rustig, dacht die vermaken zich wel. Mooi weer komt, vind wel erg stoer, sterkte en nog veel plezier we gaan jullie volgen
  3. Jan en Nanny:
    14 april 2015
    Leuke camping. In de buurt van Hengelo?
  4. Nanny en Jan:
    14 april 2015
    Hey wat leuk deze blog. We gaan jullie zeker volgen. Geniet van de laatste voorbereidingen.
  5. Antoinet:
    17 april 2015
    Veel plezier met de voorbereiding. Ben benieuwd straks naar jullie fietservaringen! Liefs, Nico en Antoinet
  6. Geralda:
    17 april 2015
    " Veni vidi fietsie"?
    Veel plezier!
  7. Marjan:
    20 april 2015
    Spannend . Niet gevaarlijk die tassen aan het voorwiel .?
    Heel veel voorpret
    Marjan
  8. Ans en Roelof:
    3 mei 2015
    Goedemorgen
    Het was gisteren ( zaterdag ) erg gezellig.
    Nog 4 dagen en het is zover!
    Veel succes en fietsplezier, want het is me wat. Ik kan je zeggen dat ik het ook wel zou willen, lijkt me super spannend en uitdagend! Maar ik zal het niet doen. Jammer. Was ik maar 40 jaar jonger. Des te meer respect voor jullie.
    Succes dus en tot donderdagavond. Nog wensen voor het eten?

Groeten uit Nijmegen
    Roelof enAns
  9. Harrie V.:
    6 mei 2015
    Goede morgen.
    Nog een dagje, en dan gaat het gebeuren. We wensen je veel succes en een goede gezondheid. doe voorzichtig, we zwaaien jullie wel uit.
    Gr. Harrie
  10. Jaap en Carla:
    6 mei 2015
    Beste mensen,
    We kennen jullie niet, maar gaan jullie wel op de voet cq trappers volgen!
    Heel veel plezier, succes, mooi weer en doorzettingsvermogen gewenst!!
    Misschien gaan wij volgend jaar ook wel de uitdaging aan.....
    Toi toi toi!!