Dag 13 ( 19 mei 2015 ) Feldkirch - Klosterle

19 mei 2015 - Klösterle, Oostenrijk

Vannacht is er een fikse onweershui boven Feldkirch los gebarsten met als gevolg dan we vanmorgen de tent nat ingepakt hebben. Het eerste stuk van de route was droog maar daarna begon het te regenen en is het tot op de Arlberg-Camping in Klosterle niet meer droog geweest. Daar aangekomen zij de eigenaar dat het ook mogelijk was in het zogenaamde 'matrassenlager' te overnachten waar we dankbaar gebruik van maken. We hebben een enorme ruimte voor ons beschikbaar inclusief een verblijfsruimte voor 60 personen en dat voor ons 2. Geen twnt opzetten en de natte spullen fatsoenlijk laten drogen. Wij zijn vandaag 650 meter gestegen en zitten nu op een hoogte van 1034 meter. Overigens de komende dagen zal het blijven regenen volgens de de laatste voorspelling wordt aangegeven dat de sneeuwvalgrens zal dalen tot 1000 meter en dat voor de Arlberpass winter uitrusting verplicht is. Zoals ieder begrijpt is dat lastig voor de fiets en in dat geval zullen we een of meerdere rustdagen inlassen.

Statistiek :
Afgelegde afstand : 49 km.
Aantal gefietste uren : 3 uur en 41 minuten
Gemiddelde snelheid : 13,2 km. Per uur
Totaal afgelegde afstand : 1134 km

1. Annet Krabbenbos:
    19 mei 2015
    Zo maak je nog eens wat mee!! Hoop toch niet dat voor jullie dat jullie sneeuw krijgen. Van de andere kant is het ook wel weer prettig om enkele rustdagen in te lassen. Succes!!
  2. Jaap en Carla:
    Petje af voor jullie!
    Welterusten in jullie luxe onderkomen.
  3. Antoinet:
    19 mei 2015
    Hallo Greetje en Marinus, Wat fijn dat jullie een fijne slaapplek hadden. Dat was een fijne meevaller. Nu maar hopen dat het weer wat beter wordt. Succes en tot het volgende berichtje.
  4. Joke kok:
    19 mei 2015
    Hallo greetje en marinus,dus jullie hebben in klosterle op de camping gestaan,dat is schuin achter haus adele, nou, ik hoop niet dat jullie in de sneeuw terecht komen.nog veel fietsplezier, entot het volgende bericht,dikke knuffel.
  5. Iris:
    Heeey Toppers,

Is ook helemaal niet verkeerd toch om ff een dagies lekker rustig aan te doen. Geniet er lekker van.

Groetjes Iris
  6. Cor en Ineke:
    20 mei 2015
    Vanuit het momenteel veregende Apollo Bay, hopen we dat het weer bij jullie snel zal verbeteren.

Groet,
    Cor en Ineke
  7. Nanny en Jan:
    20 mei 2015
    Hoi. Het ziet er inderdaad niet best uit voor vandaag. En je wilt ook nog een beetje uitzicht hebben als je bovenop de pas staat, dus dan maar rustig aan.
    Jasper en Marte hebben intussen een mooi flatje in Grenoble geregeld en Job en Ellen zijn ook al aan het verhuizen.
    Alle voorbereidingen voor de bruiloft zijn gedaan, de roze stropdassen liggen klaar en het enige wat rest is zorgen dat het dan mooi weer is.
    Groetjes vanuit Nederland, Nanny en Jan
  8. Marloes Bouwhuis-Lansink ;):
    20 mei 2015
    Beste Greetje en Marinus, wat een leuke verhalen om te lezen. En wat een geweldige ervaring zal dit voor jullie zijn om te doen. Petje af hoor!!

Heel veel succes en (fiets)plezier. Ik houd jullie in de gaten door jullie mooie verhalen.

Groetjes Marloes Bouwhuis-Lansink ;)
  9. Annie:
    Hoi Marinus en Greetje.
    Wat fijn dat jullie een nacht binnen konden slapen,en dat alles kon drogen.Wij wensen jullie veel sterkte met het koude weer. doe voorzichtig.Hier is alles goed
    gr ons
  10. Herma:
    20 mei 2015
    Hoi.we nemen ons petje af voor jullie.Hopen dat het weer snel beter gaat worden.Veel plezier verder hopelijk met een zonnetje Groetjes Herma