Dag 26: ( 1 juni 2015 ) Ferrara - Ravenna

1 juni 2015 - Ravenna, Italië

Vanmorgen vroeg vertrokken voor de route naar Ravenna, het zou warm worden, en dat klopte ook wel 28°C. Verder was de tocht vor een groot deel vergelijkbaar met die van gisteren eentonig en vlak. Totat we bij het Valli di Comacchio kwamen waar we met het pontje over de rivier naar S.Alberto moesten. Dit is een prachtig natuurgebied waar we flaminco's aan de waterrand zagen. Na in Ravenna te zijn aangekomen en boodschappen te hebben gedaan zijn we naar de 9 km. verderop aan de Adriatische Zee gelegen camping Ramazotti gefiets waar we om 14.30 aankwamen.

Statistiek :
Afgelegde afstand : 103 km.
Aantal gefietste uren : 5 uur en 39 minuten
Gemiddelde snelheid : 18,1 km. / per uur
Totaal afgelegde afstand : 1895 km.

1. Ans en Roelof:
    Hoi Greetje en Marinus'
    Het lijkt wel steeds gemakkelijker te gaan , gezien de gemiddelde snelheid! Of kwamen jullie de giro renners tegen en werden jullie uit de wind gehouden?
    Het lijkt wel spannend te worden wie het eerst in Rome aankomt komende zondag. jullie of Contador. Maar nu zonder gekheid? GEniet nog maar van jullie tocht. Blijf voorzichtig en succes op de laatste stukjes.

Groeten uit nijmegen
  2. Annie:
    1 juni 2015
    Goede avond,dat mag het zeker wel worden,na een dag als vandaag.wat geweldig zoals jullie het doen.Volgens mij is dit zwaarder als wandelen. Petje af voor jullie. geniet er maar van. ga zo door gr
  3. Annet Krabbenbos:
    1 juni 2015
    Jullie gaan als een speer, fijn dat het weer goed is. Wat zullen jullie asociaal bruin zijn geworden. Veel plezier nog!!
  4. Herma:
    2 juni 2015
    Hallo luitjes
    Fijn dat jullie mooi weer hebben, het is hier knudde zijn jullie ook nog in de kerk van Ravenna geweest met mozaiék wanden
    Jullie gaan wel als een speer h s goed
    groetjes Herma
  5. Joke kok:
    3 juni 2015
    Hallo allebei,het schiet nou mooi op hè. De laatste loodjes en dan heerlijk genieten daar.nog heel veel plezier en een dikke knuffel van ons.